17.05.2017

7. Pościelowo

Hallo!!
Do tej pory tylko podziwiałam piękne wzory na materiałach... Tyle chciałoby się zamówić, ale kiedy to wszystko przerobić?? Tyle jest pomysłów, tyle do zrobienia tylko ten czas gdzieś ucieka...

Jeśli chodzi o uciekający czas - polecam blog Oli "Pani Swojego Czasu" ,Ola prowadzi również funpage na Facebooku i dzięki niej powoli uczę się tym czasem zarządzać. W zeszłym miesiącu Ola wydała swoją książkę - czytam drugi raz i próbuję wdrożyć jej zalecenia i wziąć swój czas w swoje ręce.  
To tak na marginesie.

Spośród wielu pięknych wzorów kupiłam ostatnio dwa motywy na pościel dla najmłodszej - w sowy i w koty. Musiałam je mieć, musiałam uszyć i żałuję, że tak mało metrów wzięłam bo sobie też bym taką machnęła!! Szczególnie ta w koty....

Kilka fotek 
poduszka 50x60 cm
kołderka 80x110 cm








W kotach się zakochałam, będę czekać na dostawę i dla siebie też uszyję :-)

Nowe materiały zamówione - tym razem w misie.
I jeszcze  jeden w serca ale to już nie na pościel...

Materiały pochodzą z grupy na Facebooku Marysienka-bawelna i dodatki krawieckie , szczerze polecam, szybka wysyłka i materiały naprawdę super!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz