11.06.2018

26. Chusta Gail - część 2. filmu

Jest już druga część filmu o tym, jak zrobić chustę Gail na drutach. Co więcej - będzie też trzecia część, czyli o Edge Chart i blokowaniu chusty. Będzie w niedalekiej przyszłości (czyli może przyszły tydzień?). O tym jak zacząć chustę Gail pisałam TU --> KLIK

Zawsze jak nagrywam film, skupiam się na maxa, a i tak zapominam powiedzieć wiele rzeczy!!
Stres? Trochę tak. Ciężko dzierga się tak powolutku i jeszcze opowiadając do tego, ale w sumie lubię to ;-)

No i o czym zapomniałam powiedzieć? O bardzo ważnej rzeczy, być może mówiłam o tym w pierwszej części, a na pewno mówiłam o tym na live w grupie, ciągle gadam tu i tam i chyba za dużo bo gubię się :-D
Zapomniałam w drugiej części powiedzieć o tym, że powtarzamy schemat od rzędu 23 do 37, dzięki czemu chusta się powiększa i przyjmuje kształt trójkąta!!
Musiałam to dopisać bo padają pytania o to.

A teraz - zapraszam do obejrzenia. Film krótki. Niespełna 8 minut.




Widzimy się na trzeciej części filmu ;-)

Edit: tu znajdziesz wszystkie części filmu:
Chusta Gail cz.1
Chusta Gail cz.3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz